A ESCOLA NOS MEDIOS

Noche musical en Brión

Martes, 29 de maio de 2018

Las dos horas y media de música continua programada con motivo de la Noite en branco da Magariños, en Brión, reunieron a más de doscientos vecinos.

Luns, 19 de marzo de 2018

El acto tendrá lugar en el salón de actos del centro social polivalente el martes 20, jueves 22 y viernes 23 de marzo, a las 20:00 horas

Venres, 19 de maio de 2017

A “Noite en Branco da Magariños” ofrecerá hoxe desde as 22:00 e as 0:00 horas, cinco concertos en outros tantos edificios públicos de Brión

La escuela de música admite matrícula hasta el 22 de julio

Mércores, 29 de xuño de 2016

La escuela municipal de música Magariños del Concello de Brión mantendrá abierto el plazo de matrícula hasta el próximo 22 de julio.

Un cento de veciños arrouparon ao alumnado da ESMU Magariños na “Noite en Branco da Magariños” máis concorrida ata o de agora

Luns, 16 de maio 2016

Preto dun cento de veciños e veciñas gozaron na noite e madrugada do venres da “Noite en Branco da Magariños”, un espectáculo musical organizado pola Escola Municipal de Música Magariños de Brión que permitiu ofrecer cinco concertos diferentes noutros tantos espazos públicos do municipio.

A Escola de Música Magariños pecha a temporada cun concerto gratuíto do grupo pop-rock ESMUZZ

Xoves, 13 de xuño de 2015

A Escola Municipal de Música Magariños de Brión pechará mañá sábado 13 de xuño, ás 21:30 horas, o curso 2014-2015 ofrecendo un concerto gratuíto a todos os veciños e veciñas de Brión no salón de actos do Centro Social Polivalente.

Cientos de vecinos de Brión asisten a la Noite en Branco

Xoves, 14 de maio de 2015

La segunda edición de Noite en branco, de la Escuela municipal de música Magariños, de Brión, fue un éxito total de participación, ya que congregó a cientos de personas a lo largo de los cinco días de conciertos que se celebraron en la Biblioteca municipal, aula 2 de la Escuela municipal de música, salón de plenos del Ayuntamiento, sala de exposiciones municipal y en el salón de actos del centro social polivalente.

La Escola de Música de Brión vive su «Noite en branco» con cinco conciertos

Venres, 8 de maio de 2015

La Escola de Música Magariños de Brión quiere repetir el éxito cosechado el año pasado con su primera Noite en branco, que se celebra entre las 22.00 horas de hoy y las 0.30 de mañana en diferentes escenarios del municipio.

Mércores, 1 de abril de 2015

El Auditorio del Centro social polivalente, de Brión, se quedó pequeño para acoger a los más de doscientos vecinos y vecinas que asistieron al V Festival de música de cámara  (Fecam-2015).

Martes, 20 de xaneiro de 2015

A escola municipal de música Magariños de Brión acollerá este venres 23 de xaneiro un recital gratuíto de guitarra clásica a cargo de Damián Cairo Touriño, intérprete solista e profesor do centro. Unha actuación que terá lugar ás 20:00 horas na Aula 5 da escola de música en Pedrouzos. A entrada é libre e de balde ata completar aforo

Uns 200 veciños de Brión ateigaron o X Concerto de Fin de Curso da Escola Municipal de Música Magariños

Martes, 3 de xuño de 2014

Preto de douscentos veciños e veciñas de Brión ateigaron o auditorio do centro social polivalente para asistiren ao X Concerto de Fin de Curso da Escola Municipal de Música Magariños. Un concerto no que tomaron parte máis de oitenta alumnos e alumnas que amosaron a destreza adquirida este ano cunha selección de 65 pezas, actuando ben en solitario, en dúo, en trío e coa banda de música Magariños.

La primera "Noite en Branco da Magariños", un éxito total

Mércores, 28 de maio de 2014

Cientos de vecinos y vecinas  refrendaron el éxito de la primera Noite en branco da Magariños, llenando hasta los topes los aforos de cada uno de los cinco recintos, aulas 2 y 5 de la escuela de música, biblioteca municipal, sala municipal de exposiciones, y el auditorio del centro social polivalente, en los que actuaron los alumnos y alumnas de la Escuela de música Magariños, de Brión.

A Escola Municipal de Música celebra o seu 10º aniversario

Martes, 21 de xaneiro de 2014

A Escola Municipal de Música Magariños de Brión celebra este ano o seu décimo aniversario cun amplo programa de concertos e actividades para este semestre que comezarán este venres 24 de xaneiro cun recital de guitarra española a cargo de Damián Cairo Touriño, compositor e profesor de música na escola brionesa.

Sábado, 15 de xuño de 2013

La escuela municipal de música Magariños de Brión abre el próximo lunes el plazo de matrícula para el curso 2013-2014.